Prekių grąžinimas

Kokybiškų prekių grąžinimas

Tinkamos kokybės prekių grąžinimas galimas tik Vyriausybės 2001-06-11 nutarimu Nr. 697 patvirtintų Mažmeninės prekybos taisyklių nustatyta tvarka. Prekių grąžinimo išlaidas apmokate Jūs (už grąžinamos prekės pašto išlaidas pinigai negrąžinami).

Kokybiškos prekės grąžinimo sąlygos:

Grąžinti prekę galite per 14 dienų nuo prekės atsiėmimo dienos.

◆ Grąžinama kokybiška prekė turi būti originalioje, tvarkingoje ir nepažeistoje pakuotėje (šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę).

◆ Prekė turi būti pirkėjo nesugadinta.

◆ Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė.

◆ Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo gauta.

◆ Grąžinamos prekės turi būti sudėtos į papildomą apsauginę (skirtą transportavimui) pakuotę (pvz.: dėžutę ar apsauginį voką).

◆ Prekės, kurios yra supakuotos į vakuuminę pakuotę, siekiant išsaugoti prekės higienines savybes, gali būti grąžinamos tik nepažeistoje vakuuminėje pakuotėje.

Kokybiškų prekių grąžinimas vykdomas:

Turite užpildyti prekės grąžinimo formą.

◆ Prekių grąžinimo formą galite atsisiųsti ČIA.

◆ Turite atsiųsti elektroninį laišką e - pašto adresu: brishoplt@gmail.com , kuriame būtų užpildyta prekių gražinimo forma.

◆ Užpildytą ir atspausdintą prekių grąžinimo formą reikia įdėti į grąžinamą siuntą, taip grąžinama siunta bus apdorota greičiau.

Kokybiškas prekes galima grąžinti šiais būdais:

Prekes galite grąžinti per Omniva, Lpexpress paštomatus.

◆ OMNIVA - Šilalės Senukai Nepriklausomybės paštomatas

◆ LPEXPRESS - Šilalės IKI , J. Basanavičiaus g. 21

Telefono numeris - +3065577429

Grąžinant kokybiškas prekes prekių grąžinimo išlaidos tenka Pirkėjui.

Kokybiškos prekės grąžinimo atveju, pristatymo išlaidos nėra grąžinamos.