Prekių grąžinimas
Kokybiškų prekių grąžinimas
Tinkamos kokybės prekių grąžinimas galimas tik Vyriausybės 2001-06-11 nutarimu Nr. 697 patvirtintų Mažmeninės prekybos taisyklių nustatyta tvarka. Prekių grąžinimo išlaidas apmokate Jūs (už grąžinamos prekės pašto išlaidas pinigai negrąžinami).
Kokybiškos prekės grąžinimo sąlygos:
◆ Grąžinti prekę galite per 14 dienų nuo prekės atsiėmimo dienos.
◆ Grąžinama kokybiška prekė turi būti originalioje, tvarkingoje ir nepažeistoje pakuotėje (šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę).
◆ Prekė turi būti pirkėjo nesugadinta.
◆ Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė.
◆ Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo gauta.
◆ Grąžinamos prekės turi būti sudėtos į papildomą apsauginę (skirtą transportavimui) pakuotę (pvz.: dėžutę ar apsauginį voką).
◆ Prekės, kurios yra supakuotos į vakuuminę pakuotę, siekiant išsaugoti prekės higienines savybes, gali būti grąžinamos tik nepažeistoje vakuuminėje pakuotėje.
Kokybiškų prekių grąžinimas vykdomas:
◆ Turite užpildyti prekės grąžinimo formą.
◆ Prekių grąžinimo formą galite atsisiųsti ČIA.
◆ Turite atsiųsti elektroninį laišką e - pašto adresu: brishoplt@gmail.com , kuriame būtų užpildyta prekių gražinimo forma.
◆ Užpildytą ir atspausdintą prekių grąžinimo formą reikia įdėti į grąžinamą siuntą, taip grąžinama siunta bus apdorota greičiau.
Kokybiškas prekes galima grąžinti šiais būdais:
Prekes galite grąžinti per Omniva, Lpexpress paštomatus.
◆ OMNIVA - Šilalės Senukai Nepriklausomybės paštomatas
◆ LPEXPRESS - Šilalės IKI , J. Basanavičiaus g. 21
Telefono numeris - +3065577429
Grąžinant kokybiškas prekes prekių grąžinimo išlaidos tenka Pirkėjui.
Kokybiškos prekės grąžinimo atveju, pristatymo išlaidos nėra grąžinamos.